26 wrzesień 2015 r.

Dnia 26 września w gminie Zagnańsk zostały zorganizowane 1015 Urodziny Dębu Bartek., na których zagrali i zaśpiewali zespół Folya i Tacy Sami.

26 sierpień 2015 r.

Organizacja Pikniku Rodzinnego w Sędziszowie pn. Pożegnanie Lata z Ekologią i Profilaktyką.

28 czerwiec 2015 i 5 lipiec 2015

Dystrybucja specjalnego wydania Faktu podczas Lata Zet i Dwójki w Kołobrzegu i Słubicach, gdzie gwiazdami imprez byli m.in.: Ania Dąbrowska, Edyta Górniak, Maryla Rodowicz, Donatan&Cleo, Video i Pectus.

Lipiec 2015 r.

Nasza Agencja wydała płytę dla Zespołu FOLYA.

26 czerwca 2015 r.

26 czerwca odbyły się Dni Włoszczowy podczas, których zorganizowaliśmy występ gwiazdy wieczoru zespołu De Mono.

10-12 kwietnia 2015 r.

W dniach 10-12 kwietnia 2015 r. na hali wystawienniczej Targów Kielce odbędą się VII Międzynarodowe Targi Turystyki i Agroturystyki Wiejskiej AGROTRAVEL 2015, gdzie będziemy mieli przyjemność organizować stoisko wystawiennicze dla województwa lubelskiego.

Obsługa stoiska i sprzedaż miesięcznika TOP GEAR w trakcie targów motoryzacyjnych MOTOR SHOW w Poznaniu.

4 grudnia 2014r.

4 grudnia 2014 r. mieliśmy przyjemność organizować galę finałową konkursu "Moje Marzenia". W tym roku gala miała miejsce na terenie centrum kongresowego Targi Kielce. Gościem specjalnym był zespół "Liverpool"

5-6 listopada 2014 r.

Dystrybucja specjalnego dodatku do dziennika "Fakt", która miała miejsce w dniach 5-6 listopada w Warszawie.

Ekspozytory prasowe

W ostatnim czasie nasz zespół zaprojektował, jak również wyprodukował nośniki ekspozycyjne kilku tytułów prasowych dla sieci sklepów "Alma".

27 września 2014 r.

W Lublinie zorganizowaliśmy wydarzenie pod nazwą Kongres sołtysów. Spotkanie miało miejsce na terenie Muzeum Wsi Lubelskiej. Uczestnicy mieli okazję skosztować tradycyjnych lubelskich produktów regionalnych.

27-28 września 2014 r.

W dniach 27-28 września w gminie Zagnańsk były obchodzone 1014 urodziny słynnego na całą Polskę Dębu Bartka. Z tej okazji w drugim dniu obchodów na scenie wystąpił zespół "Piękni i Młodzi".

4 września 2014 r.

Przed Halą Stulecia i strefą kibica przy Iglicy we Wrocławiu miała miejsce akcja rozdawania "Przeglądu Sportowego". Projekt został zrealizowany przez redakcję Top-Gear.

28 czerwiec - 24 sierpień 2014r.

Przez okres wakacji wraz z Radiem Zet prowadziliśmy akcję marketingową polegającą na sprzedaży oraz dystrybucji specjalnego wydania Dziennika Fakt. Odwiedziliśmy takie miejscowości jak: Kołobrzeg, Słubice, Toruń, Łódź, Koszalin, Zabrze, Wrocław oraz Uniejów.

16-17 sierpnia 2014 r.

Na terenie Centrum Sportowo Rekreacyjnego "Olimpic" w Strawczynku miało miejsce dwudniowe święto gminy, gdzie pełniliśmy rolę współorganizatora. Gwiazdami wieczoru drugiego dnia był zespół "CamaSutra" oraz "Bayer Full".

5 lipca 2014 r.

Nad Zalewem w Kaniowie mieliśmy przyjemność być współorganizatorem Dnia Zagnańska połączonego z Jubileuszem 600-lecia Zagnańska. Na imprezie można było ujrzeć wiele atrakcji m.in. występy zespołów ludowych, prezentacje artystyczne mieszkańców Gminy Zagnańsk, pokaz iluzji, liczne zabawy i konkursy. Gwiazdą wieczoru była "Formacja Nieżywych Schabuff".

26 czerwca 2014 r.

W Filharmonii Świętokrzyskiej im. O. Kolberga w Kielcach przygotowaliśmy Konferencję Regionalną pn. "e - świętokrzyskie - technologie informacyjno-komunikacyjne w administracji".

11 czerwca 2014 r.

W Hotelu Mariott w Warszawie prowadziliśmy akcję promocyjną Przeglądu Sportowego oraz dystrybucję gazety "MECZ" w Strefie Wielkiej Piłki. Nie obyło się bez gości specjalnych. Tym razem byli to: Tomasz Hajto i Mateusz Borek.

1 czerwca 2014 r.

W Podzamczu Chęcińskim w Regionalnym Centrum Naukowo- Technologicznym odbył się Dzień Dziecka połączony z przygotowaną przez nas rekonstrukcją historyczną przedstawiającą wjazd Jana III Sobieskiego. Tę lekcję historii na pewno każdy zapamiętał.

16-17 maja 2014 r.

Wspólnie z Regionalnym Centrum Naukowo – Technologicznym w Podzamczu przygotowaliśmy wydarzenie pn.: „Konferencja i podpisanie umowy partnerskiej na rzecz platformy współpracy” - zorganizowane pod parasolem marki Szlak Jana III Sobieskiego. Dostarczyliśmy również potrzebne materiały konferencyjne.

9 grudnia 2013 r.

Wspólnie ze Świętokrzyskim Biurem Rozwoju Regionalnego przygotowaliśmy Galę Finałową VI edycji konkursu artystycznego „Moje marzenia”. Uroczystość miała miejsce w budynku Filharmonii Świętokrzyskiej im. O. Kolberga w Kielcach.

29 września 2013 r.

Zorganizowaliśmy widowisko historyczne pn.: „Jan III Sobieski na urodzinach Dębu Bartka” w ramach obchodów 330 rocznicy wiktorii wiedeńskiej. Uczestnicy wydarzenia mieli okazję obejrzeć inscenizację „Pod Wiedeń”, a także inne atrakcyjne pokazy prezentowane przez profesjonalne grupy rekonstrukcji historycznych. Imprezie towarzyszyły warsztaty kuchni staropolskiej oraz degustacja XVII - wiecznych potraw.

25 września 2013 r.

Na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego zorganizowaliśmy konferencję naukowo-techniczną dotyczącą realizacji projektu „e-świętokrzyski - Rozbudowa Infrastruktury Informatycznej JST”. Spotkanie poprzedzone było 30 – minutową konferencją prasową.

19 - 22 lipca 2013 r.

Prowadziliśmy dystrybucje specjalnego dodatku do dzienników FAKT i PRZEGLĄD SPORTOWY, którego Partnerem był T-Mobile. Dystrybucja odbywała się na 8 stadionach w całej Polsce (m.in. w Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Kielcach), podczas I kolejki rozgrywek jesiennych T-Mobile Ekstraklasy

6 lipca 2013 r.

W miejscowości UMER zorganizowaliśmy imprezę plenerową pt. DZIEŃ GMINY ZAGNAŃSK, na której gwiazdą wieczoru był zespół DE MONO

1 - 7 lipca 2013 r.

W Starych Jabłonkach w ramach odbywających się tam po raz pierwszy Mistrzostw Świata w Siatkówce Plażowej, przeprowadziliśmy akcje sprzedaży i dystrybucji gadżetów i prasy związanych z Mistrzostwami

1 lipca 2013 r.

Podpisaliśmy umowę z POLSKĄ AGENCJĄ ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI na opracowanie projektów graficznych oraz wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych

28 czerwca w Bydgoszczy i 30 czerwca w Gdańsku

W ramach odbywających się Mistrzostw Świata w Siatkówce Plażowej, zorganizowaliśmy sprzedaż specjalnego wydania Albumu Siatkarskiego - POLSKA SIATKÓWKA

27 czerwca 2013 r.

podpisaliśmy umowę z miastem Rybnik na promocję projektu "Miejska sieć Szerokopasmowa w Rybniku"

W czerwcu b.r.

Podpisaliśmy umowę z Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Szczecinie na wykonanie i dostawę gadżetów promocyjnych na potrzeby projektu "Bliżej natury - tropem wilka i żubra"

30 maja 2013 r.

Ruszyliśmy z naszą www !!! na razie jeszcze niekompletną, ale sukcesywnie uzupełnianą. Szukajcie nas na www.exploart.pl oraz na FB i Twitterze